tisdag 17 april 2007

Nyfiken i en strut



Ibland får man skylla sig själv. Är man nyfiken kan man få veta saker man inte vill veta. Eller inte vill tänka på.


jaha. så blev det en blogg iaf =) ...

var nere i Skåne för två helger sedan och kollade in lillasysters underverk, fast så liten är han inte. lilla zackarias. svårt att associera ordet moster med mig själv, haha men jag vänjer väl mig antar jag.

Visst är han söt???




brås väl på Moster =) ..

(ska ladda upp korten från när vi var där sen)


just nu tävlar ringarna under mina ögon ikapp med med magont. fullt upp hela tiden. å ligger efter med allt. i dag var jag på lektion med den förskräckliga föreläsaren som är kursledare. hennes röst skär igenom mina öron så efter två timmar gick jag. haha var iof bara en timme kvar då;P. sen bar de av till tåget. åkte till Gävle på körlektion. jaja jag har iaf aldrig krockat än så länge =) ..
i helgen skall vi förhoppningsvis iväg å kolla på sommarstugan! måste ta kort innan den blir såld. så himla många minnen därifrån.

har så himla många tankar om morgondagen. så himla svårt att slappna av och ha de bra just nu. alla tankar som surrar runt i huvudet. vad vill du bli när du blir stor?
vet inte om jag gjort dem rätta valen till hösten, men hade jag inte gjort något val så hade jag ju suttit och inte gjort något. måste väl vara bättre att chansa? så de blir nog lärarutbildning i höst. psykolog kommer man ju inte in på.

Inga kommentarer: