måndag 23 april 2007

Köra eller inte Köra?


Varit hos far i helgen, så de har varit lugnt med bloggskrivandet.
Åt lite god mat, övningskörde, och pluggade lite.
Till min fasa, så hade min amaryllis ramlat, p g a att fönstet åkt upp =/, men jag ger den ett försök att blomma ändå.





Melindas hade 3 års kalas på söndagen.
men den här bilden är inte därifrån ;P
rätt barn iaf....

ska snart gå till biblioteket å tenta plugga. kan behövas. ska plugga undan så mycket som möjligt. sofie kommer nämligen hit i helgen. och då har jag ju inte tid att studera. =)












haft konstant ont i magen sen i torsdags av nervositet. hade nämligen uppkörning nu i måndags. hade inte sagt de till någon. men men, jag kuggade =/ . det visste jag ju iof redan när jag körde. var så sjukt nervös ju ;P . men men jag tycker ändå att de gick rätt bra. klarade alla svårare saker bra ;P . så de är väl bara att ta nya tag. verkligen synd på min ekonomi =/

Inga kommentarer: