måndag 8 oktober 2007

100 dagar!

Nu var de några dagar en sist jag skrev här, har fått klagomål från bästa C. :P
så jag får väl skärpa mig så hon får något vettigt att göra om dagarna.*skoja*
hämtade ut min nya mobil i fredags, så sen dess har jag spelat musik som en tok.
helgen har de varit bio och middag hos jonas farföräldrar.
snart kommer jonas hem, själv har jag haft föreläsning, kollat på blocket, och sovit en två timmar. jag har blivit helt hopplös med mina middagslurar!
när han kommer har jag bestämmt att han ska få se sakerna jag kollade på.
på fredag blir de förhopnningsvis att åka till IKEA och glo. lite insperations syfte.
och på lördag kommer nog L och A. *ser verkligen fram emot!*
något annat kul är att på måndag kommer mamma och sover här! första gången hon kommer hit och kollar! och lördagdärefter blir de mysdag i sthlm med C. så de blir några intensiva veckorn nu. samtidigt är de ganska mycket i skolan nu. och vecka 43 så drar jag på en veckas VFU =). har dock inte bestämmt vad jag skall ha för observeringsuppgift än. *funderar*

puss

2 kommentarer:

Anonym sa...

ÄNTLIGEN : ) Grattis, nu får mitt liv ett syfte ; ) Hehe. Fan vad roligt att du ska på ikea. Själv ska jag nog sova i inpackning tills jag dör!

Älskar dig!

Anonym sa...

Jag klagar fortfarande! Du tar bort mitt syfte med livet! :) Mmmm vadd god chokladen var!

(Mamma visade mig inte den förrän igår)

Älskar dig sötnos!