tisdag 17 juli 2007

Det går inge bra för Linus..

haha kan man lätt påstå!
men de blir nog bra ändå ska ni se ;P
ta bara en sån sak som att katten smet i borlänge, råkade bränna sönder en slev, micra en korv till dess beståndsdelar, mobilen slutade funka(iaf svara knappen, pekdonet, och 1 2 3), och jag har råkat bryta av cykel nyckeln så den sitter fast i låset. har inte råd att åka buss till jobbet, så de ska bli intressant att se hur jag kommer dit i helgen innan lönen.
trots de behåller jag mitt humör. =) haha tolkas som de vill ;P

hoppas jag och älsklingen hittar en lägenhet! längtar så! har massa funderingar om skola och sånt, men det blir nog bra =)
ensam hemma i veckan. men de blir mest jobb så de får jag inte njuta av ;P. funderade att åka till uppsala en vända på torsdag.

puss!

Inga kommentarer: