torsdag 10 maj 2007

äldre för varje år som går

helgen började med uppsala socialformun, där vi gick på föreläsningen bli mer medveten om dina fördomar, och började kolla på så gjorde reinfelt en bush. sen bar de av till storvreta.
jag gjorde tårta och jonas mat.

visst blev den snygg??!! :P




på föreläsningen i måndags fick jag reda på att eftersom jag kommer missa en pytteliten lektion så måste jag göra om den kursen i höst. så därför var det ingen ide att ens vara där. iof bara två poång men ändå. (reds.anm. den pytte lilla lektionen är redovisningen). men fick iaf ett snyggt kort.


i tisdags fyllde älsklingen år. han skulle dock jobba hela dagen. men han fick en kudde som jag broderat för länge sen. sydde iof ihop den i helgen som var. men i dag kom hans riktiga present. synd att han inte är här. vill ge honom =)




så roligt med vänner som ringer och berätta saker =) puss på er!

Inga kommentarer: